Inne
Inne
Inne
Inne
Reklama




Twórczyni marki, makijażystka Rosa Armanini podczas jednej ze swoich podróży została zainspirowana afrykańskim plemieniem Nuba, które podkreślając swoją seksualność zdobiło twarze i ciało mocnym, wyjątkowo kolorowym i zaskakującym makijażem.

I TAK TO SIĘ ZACZĘŁO

Pomysłem stworzenia nowej marki do makijażu Rosa zaraziła swojego męża i tak, w 1982 roku zrodziła się elegancka i profesjonalna linia, która do dziś wyznacza i kreuje międzynarodowe trendy w makijażu.

Marka cieszy się powodzeniem na wielu rynkach europejskich i w wielu krajach na świecie, szczególnie upodobały ją sobie kobiety w krajach arabskich. Nouba wyróżnia się bogactwem kolorów, intensywnie nasyconymi i pięknymi barwami, które możemy łączyć w dowolny sposób. Kosmetyki są projektowane oraz produkowane we Włoszech.

WŁOSI DOCENILI POLKĘ

Marka Nouba jest obecna na polskim rynku od kilku lat. W tym czasie zyskała sobie wiele fanek, które dziś nie wyobrażają sobie codziennego makijażu bez oryginalnych cieni Double Bubble (podobno jeden z najczęściej kopiowanych produktów na świecie), podkładu Noubamat, pomadki w płynie Millebaci czy eyelinerów.

Paulina Wyka w 2003 roku wygrała konkurs LOOK MODEL SEARCH POLISH EDITION. Miała wówczas 15 lat. Zaproszenie do współpracy polskiej modelki może być oczywiście efektem sukcesu, jaki marka odniosła na naszym rynku. Jednak patrząc na zdjęcia Pauliny wolimy mysleć, że firma doceniła raczej jej urodę i wdzięk. Wiadomo: najwięcej witaminy mają polskie dziewczyny. Nikt już nie polemizuje z tym stwierdzeniem.