Warszawa
Reklama

Muza doskonała: Miranda Kerr w jesiennej kampanii Swarovski

29 lipca 2014, 09:32
- Wybór Mirandy na muzę Swarovskiego w tym sezonie nie budził żadnych wątpliwości. Reprezentuje ona współczesny ideał kobiety, dzięki czemu doskonale ilustruje istotę marki Swarovski - wyjaśnia dyrektor kreatywna w firmie Swarovski, Nathalie Colin.
- Wybór Mirandy na muzę Swarovskiego w tym sezonie nie budził żadnych wątpliwości. Reprezentuje ona współczesny ideał kobiety, dzięki czemu doskonale ilustruje istotę marki Swarovski - wyjaśnia dyrektor kreatywna w firmie Swarovski, Nathalie Colin. / Media
Supermodelka znana z promiennej urody i nieomylnego wyczucia stylu ma różne oblicza, dzięki czemu idealnie odzwierciedla wartości pielęgnowane przez markę.

Powiązane

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama