Jak się dowiadujemy, polski festiwal zamierza brać przykład z najlepszych i zatroszczyć się o to, co będzie się działo na czerwonym dywanie. O makijaże i fryzury gwiazd zadba ta sama firma, która obsługiwała gwiazdy podczas festiwalu w Cannes. A na deser zobaczymy gwiazdy w sukniach znakomitego polskiego projektanta – Macieja Zienia. Do tej pory czerwony dywan w Gdyni zwracał uwagę skromnością i prostotą. Czy teraz zachwyci na miarę największych światowych festiwali?

Reklama

GDYNIA Z OPRAWĄ GODNĄ CANNES?

Partnerem strategicznym oraz kreatorem makijażu i fryzur 36. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni został L’Oréal Paris. Jest to pierwsza tego typu współpraca marki ze światem kina w Polsce, zainspirowana doświadczeniem wyniesionym z Festiwali w Cannes i Wenecji oraz Biennale w Berlinie. Dzięki zaangażowaniu marki tegoroczna edycja festiwalu w Gdyni będzie się znacznie różnić od poprzednich. Jako kreator fryzur i makijażu marka nie tylko zajmie się profesjonalną obsługą gwiazd, ale zadba również o odpowiednią oprawę gali finałowej. Tak jak to ma miejsce w przypadku największych festiwali filmowych w Europie, z inicjatywy marki wejście do Teatru Muzycznego w Gdyni wyłożone zostanie czerwonym dywanem sięgającym aż do Hotelu Gdynia, skąd gwiazdy będą wychodzić na ceremonię. Co więcej, przez cały czas trwania festiwalu działał będzie Instytut Piękna L’Oréal Paris dostępny dla wszystkich widzów i mieszkańców miasta.

- 14 lat obecności L’Oréal Paris na Międzynarodowym Festiwalu w Cannes (…) zainspirował nas do podjęcia współpracy z festiwalem Polskich Filmów w Gdyni. (…) Stworzyliśmy zupełnie nowa formułę gali, która wdraża światowe standardy. Gdynia i polskie kino zasługują na oprawę godną Cannes – powiedziała Katarzyna Chaber, Dyrektor marketingu marki L’Oréal Paris.

Reklama
Media

PIĘKNO NA MIARĘ GWEN STEFANI

L’Oréal Paris zadba o makijaż i fryzury gwiazd gali finałowej. Stylizację dopełnią eleganckie suknie Macieja Zienia, z którym L’Oréal Paris współpracuje od 7 lat. Gala odbędzie się 12 czerwca w Teatrze Muzycznym w Gdyni.
- Na potrzeby festiwalu stworzyliśmy profesjonalny backstage z zespołem doświadczonych makijażystów i stylistów fryzur, działający w taki sam sposób, jak zespół w Cannes. Spod ręki canneńskiej ekipy, w maju tego roku, wyszły stylizacje największych gwiazd, a zarazem ambasadorek marki: Diane Kruger, Jane Fonda, Gwen Stefani, Milla Jovivich, Freida Pinto, Claudia Schiffer, Doutzen Kroes. Na polskie gwiazdy oczekiwać będzie serwis tej samej klasy - opowiada Katarzyna Chaber.
W dniu poprzedzającym ceremonię rozdania Złotych Lwów, na tzw. Małej gali, L’Oréal Paris wręczy, po raz pierwszy, stworzoną specjalnie na tę okazję, nagrodę dla najbardziej stylowej aktorki.


Przed Teatrem Muzycznym w Gdyni stanie też ogólnodostępny Instytut Piękna tej marki. Od 6 do 12 czerwca, do dyspozycji wszystkich mieszkańców Trójmiasta i widzów festiwalu będzie w nim czekał sztab profesjonalnych ekspertów ds. makijażu, pielęgnacji i stylizacji fryzur, z których porad będzie można korzystać bezpłatnie.