- Dlaczego święto mody zarezerwowane jest tylko dla dorosłych? Jako dostawca odzieży dla dzieci jesteśmy marką na skalę międzynarodową i często pracują dla nas projektanci z całego świata. W modzie dziecięcej też można odnaleźć niesamowite zróżnicowanie i kreatywność, które znamy z wybiegów Nowego Jorku, Londynu, Paryża czy Mediolanu. Też staramy się robić coś specjalnego - powiedziała Alexa Till, współzałożycielka AlexandAlexa.com.

Reklama

Przedsięwzięcie nazwano "Five Days of Fashion". W jego ramach AlexandAlexa przygotowała pięć krótkich filmów, w których zaprezentowała na wybiegu najważniejsze, ekskluzywne marki w branży odzieży dziecięcej - od Junior Gaultier, przez Baby Dior, Stellę McCartney, Tommy'ego Hilfigera po Rykiel Enfant.

- Stworzyliśmy magiczny, zbudowany z luster wybieg ukryty w scenerii tajemniczego lasu. Pozwoliliśmy naszym małym modelom zachowywać się dokładnie tak, jak mają na to ochotę. Był to moment, kiedy blichtr świata mody zetknął się z rzeczywistością. Tylko nieliczni z modeli oparli się pokusie wspinania się na drzewa czy zabaw w błocie - dodała Till.