Odkąd Katie Holmes dwa lata temu została żoną Toma Cruise’a, stała się kolejną ikoną stylu dla młodych kobiet. Paparazzi i fotoreporterzy gazet brukowych czujnie wychwytują każdą zmianę jej fryzury, czy nawet uczesania, nie pozwolą wyjść jej z domu bez szczegółowej sesji fotograficznej.

Reklama

Dotychczas Holmes był znana głównie z serialu "Jezioro marzeń". Od kiedy została żoną Cruise'a, jej popularność znacząco wzrosła. Zmieniła się też zewnętrznie, choć po cichu mówi się, że to nie ona jest autorką swojej metamorfozy, tylko zatrudniona przez męża stylistka.

Firmy związane z przemysłem mody nie dociekają jednak, skąd wzięła się przemiana Holmes, tylko na niej korzystają. Żona słynnego wyznawcy Kościoła scjentologicznego reklamowała już kosmetyki firmy Garnier, ubrania Gap czy wyroby ze skóry Coach. Teraz zostanie twarzą Miu Miu.

Firma, należąca do koncernu Prada (Miu Miu to zdrobnienie szefowej firmy, Miucci Prady), wybiera zawsze kobiety młode, z fantazją, ale posiadające rozpoznawalny styl. Kolekcje Miu Miu to bowiem młodszy i mniej formalny odpowiednik kultowej Prady. Dotychczas w kampanii reklamowej Miu Miu występowały Vanessa Paradis, a jeszcze wcześniej Kirsten Dunst, Laetitia Casta, Lindsay Lohan i Zhou Xun.

Reklama