Do reklamy żelu pod prysznic zaprosiła jednego z najdroższych aktorów Hollywood firma Kiehl’s. Pitt, który przywykł do reklamowania takich dóbr jak auta Toyoty czy zegarki Omegi, zdecydował się na udział w kampanii zwyczajnego żelu, bo cały dochód ze sprzedaży kosmetyku zostanie przeznaczony na odbudowę domów ofiar huraganu z 2005 roku. Potężne wiatry zdewastowały wówczas wybrzeża amerykańskich stanów Luizjana, Missisipi i Alabama. Pitt jest zresztą osobiście zaangażowany w odbudowę terenów dotkniętych tropikalnym cyklonem. Aby zapobiec na przyszłość skutkom podobnych katastrof, założył organizację charytatywną "Make it Right", która zajmuje się wspieraniem budowy odpornych na ingerencję środowiska domów.
Reklamowany żel właśnie trafił do sprzedaży. Ma na opakowaniu odręczny podpis Brada Pitta, kosztuje 16.95 $ za butelkę. Zawiera w sobie wyciąg z aloesu, glicerynę i mleczko kokosowe. Jest pierwszym produktem firmy Kiehl's, który otrzymał certyfikat "Cradle to Cradle", co oznacza, że cały produkt, począwszy od opakowania do składników, jest biodegradowalny.