W stolicy Brazylii, Brasilii, zorganizowano nietypowy pokaz mody. Po dworcu autobusowym przechadzali się modele i modelki ubrani jedynie w bokserki i skąpe bikini, rozdający ulotki zachęcające przechodniów do świętowania Międzynarodowego Dnia Bielizny. Imprezę przygotował serwis Finissimo Fashion, który zajął się również rekrutowaniem modeli. Wszyscy musieli spełniać jeden warunek - być "hot".

Ale to nie pierwszy raz, kiedy golasy wyszły na ulicę. Wcześniej święto majtek ustanowiono w Nowym Jorku. I mimo iż brazylijska impreza była atrakcyjna wizualnie, to w Stanach udało się nie tylko zaszokować przechodniów, ale również przeprowadzić z nimi ankietę. Serwis freshpair.com ustalił, że:

Reklama

- żonaci mężczyźni zmieniają majtki dwa razy częściej niż single

- w wigilię Włosi najchętniej zakładają czerwone majtki, Argentyńczycy czerwone, a Brazylijczycy kupują nowe slipki

- biusty Amerykanek non stop się powiększają, w 1991 roku, najlepiej sprzedawały się miseczki B, teraz największą popularnością cieszy się rozmiar C

- stringi, wymyślone przez Brazylijczyków, jako dół kostiumu kąpielowego, od 1990 roku są najpopularniejszymi i najlepiej sprzedającymi się majtkami

A teraz wystarczy poczekać, aż ktoś podchwyci inicjatywę i "bikini" będzie przechadzać się po Dworcu Centralnym w Warszawie.