Jak pokazuje nasze badanie 66,8 proc. internautek czyta prasę codzienną. "To dobra wiadomość. Jeśli rzeczywiście tyle kobiet czyta prasę codziennie to niezły wynik - mówi Anita Werner. - Cieszy mnie fakt, że grubo ponad połowa Polek interesuje się na bieżąco tym, co dzieje się wokół nich w ich kraju i na świecie. Oczywiście chciałabym, żeby było ich jeszcze więcej. Sama między innymi na to pracuję".

25,7 proc. internautek przegląda dzienniki tylko czasami, 7,4 proc. nie czyta w ogóle codziennej prasy. "Zastanowiło mnie od razu, czy te panie czytają coś innego, tygodniki, miesięczniki? Z jakiego powodu nie czytają? Nie mają czasu, bo absorbuje je rodzina i dzieci, czy raczej, dlatego że pracują? Być może po prostu nie stać je na kupowanie codziennie gazet" - tłumaczy prezenterka.

Jak pokazują bieżące badania czytelnictwa dużo odbiorców prasy, w tym właśnie kobiet zyskały od początku roku dzienniki opinii. Straciły na popularności tabloidy. Na czytelnictwo prasy wśród kobiet duży wpływ ma branżowość wydawnictw. Dlatego dużą popularnością wśród Polek cieszy się prasa kobieca, pisma poświęcone modzie, urodzie i życiu gwiazd.