Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

5 niezawodnych sposobów na to, by zmotywować się do regularnych ćwiczeń

19 listopada 2015, 07:16
To absolutna podstawa przy wszelkiego rodzaju postanowieniach. Jeżeli skupisz się tylko na efekcie końcowym, którego nie osiągniesz przecież w kilka tygodni, zniechęcisz się przy okazji pierwszego opuszczonego treningu. Zbyt wygórowane oczekiwania, skupienie się na efekcie końcowym to najpopularniejsze błędy przy okazji jakichkolwiek postanowieniach. Wyznacz sobie realne, krótkofalowe cele, a sama przekonasz jak ich osiąganie doda Ci skrzydeł.
To absolutna podstawa przy wszelkiego rodzaju postanowieniach. Jeżeli skupisz się tylko na efekcie końcowym, którego nie osiągniesz przecież w kilka tygodni, zniechęcisz się przy okazji pierwszego opuszczonego treningu. Zbyt wygórowane oczekiwania, skupienie się na efekcie końcowym to najpopularniejsze błędy przy okazji jakichkolwiek postanowieniach. Wyznacz sobie realne, krótkofalowe cele, a sama przekonasz jak ich osiąganie doda Ci skrzydeł. / Media
Zaczęłaś trenować, ale po kilku dniach czy tygodniach tracisz zapał? Marzenia o pięknej, szczupłej sylwetce znowu odkładasz „na później”? Usprawiedliwiasz się złym samopoczuciem, większą niż zwykle liczbą obowiązków w domu i pracy czy po prostu wykręcasz się brakiem czasu? Co zrobić, aby wytrwać w podjętym postanowieniu? Nasze porady pomogą Ci zapobiec kryzysom natury motywacyjnej oraz pomogą sobie z nimi radzić.
Reklama
Reklama
Tematy:
fitness uroda kobiety monitor aktywności Polar Loop 2 uroda Polar Loop 2 trening motywacja do ćwiczeń

Powiązane

Reklama

Komentarze(0)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    Reklama

    Zobacz więcej

    Reklama