Zostań superbohaterką, zrób cytolgię! Gwiazdy w kampanii "Piękna, bo zdrowa"
1 W realizację i promocję akcji zaangażowała się również marka Big Star
Media
2 Tegoroczne działania wspiera aż 7 polskich gwiazd
Media
3 Ambasadorki ubrane w jeansy Big Star promują regularne przeprowadzanie badań cytologicznych pod hasłem: „Zostań Superbohaterką, zrób cytologię!”
Media
4 Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktyki raka szyjki macicy i raka jajnika.
Media
5 Organizatorzy kampanii przekonują, że to zdrowie jest podstawą i gwarancją zewnętrznego piękna oraz że każda kobieta jest bohaterką swojego życia, a decyzja o zdrowiu, szczęściu oraz ich pięknie zależy od nich samych!
Media
6 O wartości jaką jest życie oraz możliwości świadomego wybierania mówi również główny przekaz marki Big Star: Your Life. Your Jeans
Media
7 W Polsce wciąż jednak zbyt mało kobiet stosuje tę profilaktykę, dlatego tak ważne jest rozpowszechnianie wiedzy na ten temat
Media
8 Zwieńczeniem tegorocznej kampanii będzie Gala Finałowa, planowana na dzień 31 stycznia 2013, połączona z ceremonią wręczenia Pereł Mądrości partnerom zaangażowanym w kampanię oraz premierą sztuki Honeymoon
Media
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję