Inne / aleksander rutkowski
Reklama

Kiedyś w telewizji puszczano reklamę kosmetyków zapachowych dla panów marki Brut. Hasło spotu brzmiało: „Brut - zapach prawdziwego mężczyzny”. Oczywiste skojarzenia bawiły do łez jeszcze wiele lat. Na szczęście, już nie „brut i smrut” są tym, czym wonieje dzisiejszy facet.

W październiku na półki drogerii trafi nowa linia kosmetyków zapachowych, które dodatkowo pielęgnują skórę. Co w Zeke znajdzie dzisiejszy mężczyzna? "Starano znaleźć się takie wartości, które byłyby bliskie młodym mężczyznom i byłyby dla nich atrakcyjne" - pisze producent. "Wiadomo było, że nie wystarczają im już zapachy o charakterze sportowym czy samochodowym (…). W oparciu o badania semiotyczne powstał prawdziwy obraz współczesnej męskości. Nostalgia za prawdziwym, twardymi wartościami, za możliwością sprawdzenia się jako mężczyzna, za wielką ideą i duchem dawnych wartości doprowadziła do podstaw, na których zbudowane jest Zeke".

Dostępne będą cztery różne zapachy: ZEKE 21 - świeży, wodny zapach z wyraźnymi akcentami cytrusowymi, ZEKE 52 - zapach skórzany, zdecydowany, korzenno-drzewny, doprawiony aromatem kawy, ZEKE 32 - ciepły, orzeźwiający zapach z dominującymi zielonymi i drzewnymi akcentami, zdecydowany i zmysłowy, ZEKE Maintenance - zapach mechaniczny z kwiatowymi akcentami i dodatkiem cytryny. Linia składa się z wody toaletowej (50 ml - 35 zł, 100 ml - 45 zł), płynu po goleniu (29 zł) oraz antyperspirantu w sprayu i antyperspirantu w kulce (po 12 zł).___________________________________________

NIE PRZEGAP:

>>> Klasyczny zapach powraca w wielkim stylu
>>> Chcesz pachnieć jak Amy Winehouse?