Każda kobieta ma jakiś sekret – tak sugeruje telewizyjny spot reklamowy Givenchy, zrealizowany do promocji nowej wersji zapachu "Ange ou Demon, Le Secret". Lżejsza wersja znanego nam już od 3 lat zapachu to połączenie wiosennych kwiatów ze szczyptą czegoś ostrzejszego:
nuta głowy: mandarynka, biały tymianek, szafran
nuta serca: lilia, orchidea maxillaria, ylang - ylang, jaśmin
nuta bazy: palisander, dąb, wanilia, bób tonka.
Autorem zapachu jest Bernard Ellena.
Flakonik jest identyczny jak w przypadku klasyka, ale w kolorze morelowym i z dodatkowym nadrukiem.
UMA O WIELU TWARZACH
W roli tajemniczej piękności na filmie reklamowym występuje Uma Thurman, która niby wygląda anielsko, ale jak wiadomo taka uroda nie może obejść się bez grzechu. Zresztą, ponieważ w każdej kobiecie jest połączenie niewinności i wyrachowania, tak i Uma w lustrze dostrzega drugą siebie, swoją rzekomo "czarną stronę osobowości".
Nie wiadomo, czy to ona zmusza ją do używania perfum Givenchy, czy to raczej perfumy wyzwalają w niej taką femme fatale.
Najlepiej samemu przekonać się w perfumeriach, zapach bowiem jest dostępny w sklepach od początku sierpnia.
__________________________
NIE PRZEGAP:
>>> Dodaj blasku zmęczonej twarzy
>>> Krem, o którym marzą miliony kobiet
>>> Rodowicz dziwi się, że tak dobrze wygląda