Ćwiczenia od Ani Lewandowskiej (z wykorzystaniem małej piłki fitness)

Reklama

Ćwiczenie 1:

Połóż się na plecach, unieś złączone nogi, następnie zegnij kolana pod kątem 90 stopni. Umieść piłkę między kolanami. Przy wydechu, cały czas trzymając piłkę, wyprostuj nogi kierując stopy jak najniżej w stronę podłogi. Wykonaj trzy serie ćwiczenia po 15 powtórzeń.

Ćwiczenie 2:

Połóż się na plecach, zegnij nogi w kolanach, stopy postaw na podłodze. Umieść piłkę między kolanami. Przyciskając coraz mocniej stopy do podłogi podnieś miednicę, tak, aby odcinek od mostka do miednicy tworzył prostą linię. Utrzymując pozycję ściśnij dwadzieścia razy mocno piłkę i wróć do pozycji wyjściowej. Wykonaj pięć serii ćwiczenia po 20 powtórzeń.

Ćwiczenie 3:

Połóż się na boku z wyprostowanymi nogami w linii prostej, rękami opierając się o podłogę. Umieść piłkę miedzy kostkami. Ściskając mocno piłkę unieś nogi na około piętnaście centymetrów nad podłogą. Wykonaj trzy serie ćwiczenia po 10 powtórzeń.