W ten sposób Dr Irena Eris została, jak to określili organizatorzy "wielkim wygranym tegorocznej edycji", ponieważ oprócz zwycięstwa w zestawieniu Superbrands Polska, znalazła się, jako jedna z dwóch rodzimych marek, w pierwszej dwudziestce ogólnego zestawienia. To bardzo zaszczytne wyróżnienie daje prawo do posługiwania się rozpoznawalnym na świecie stemplem Superbrands 2012.

Reklama

Celem projektu jest wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku. Pomysłodawcą programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od ponad 13 lat w ponad 80 krajach na czterech kontynentach.

Tytuł Superbrands w wielu krajach stanowi dla konsumentów istotne kryterium wyboru. Dlatego też wspomniane wyróżnienie stanowi niekwestionowaną nobilitację. O wadze tego wyróżnienia decydują również zasady nominowania i nagradzania oraz kompetentna praca niezależnej Rady Marek (jury) składającej się z czołowych przedstawicieli biznesu, instytutów badań marketingowych, agencji reklamowych i mediów.

Po raz pierwszy w historii polskiej edycji Superbrands o klasyfikacji najsilniejszych marek na krajowym rynku zadecydowała jednak nie tylko rada, ale także grupa blisko 2800 osób biorących udział w badaniu konsumenckim. Na pozycje marek złożyły się wyniki głosowania jurorów i konsumentów. (PAP Life)

Reklama
mdn/ dki/