Piosenkarka zespołu Girls Aloud i sędzina popularnego programu The X Factor przez ostatnie sezony urosła do roli ikony mody i stylu, także dzięki swej przyjaźni choćby z Victorią Beckham.

Najwyraźniej jej wartość wzrosła już o tyle, że najpierw Vogue oddał jej swoją lutową okładkę, a potem L’Oreal zaproponował 26-letniej obecnie gwieździe współpracę reklamową.

Reklama

Cheryl awansowała do pierwszej ligi. Jak sama mówi: "Zawsze lubiłam tę markę i zawsze chciałam móc powiedzieć to słynne wyrażenie: >>Ponieważ jesteś tego warta, więc cudownie jest stanąć przed taką okazją<<".

Przedstawicielka firmy, Gayle Tait mówi, że Cheryl jest: "bardzo glam, stylową i utalentowaną kobietą, której ciepło i wdzięk podbiły brytyjski naród i pomogły uczynić z niej inspirację i wzór dla kobiet w całej Anglii".

Cheryl chyba nie tylko podbiła szturmem kobiety, skoro pismo FHM w lutym 2009 uznało ją za najbardziej seksowną kobietę roku, na drugim miejscu plasując Megan Fox.

Właśnie w ten sposób żona piłkarza Chelsea stanęła w jednym szeregu z Beyoncé, Lindą Evangelistą i Jennifer Aniston.

__________

Reklama

NIE PRZEGAP:

&gt;&gt;&gt; Oto bóg seksu za 200 złotych tygodniowo
&gt;&gt;&gt; Akty ciężarnych robią furorę
&gt;&gt;&gt; Magda Mołek skopiowała Dodę