Inne

Donna Karan, śladem innych projektantów, ok. 20 lat temu wypuściła na rynek swoją linię zapachową, która wprowadziła kosmetyki kąpielowe i perfumowane balsamy. Podobno ludzie zatrzymywali się za Donną na ulicy i prosili, by stworzyła ich odpowiednik perfumowy. Tak narodziły się Cashmere Mist, dziś już lekko zapomniane.

ZNANE I LUBIANE

Skoro teraz powracamy do klasyki, pojawiła się szansa, żeby zapach odświeżyć i ponownie wypuścić na rynek w unowocześnionej formie, Choć wersja klasyczna wciąż jest w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się perfum Ameryki, projektantka liczy na jeszcze większy sukces.

Elegancki flakon, przypominający swoim kształtem rzeźby Zahy Hadid, łączy w sobie nuty zapachowe lilii wodnej, bergamotki, jaśminu, irysa, drzewa sandałowego, wanilii i piżma.

Ma przywodzić na myśl delikatny dotyk kaszmiru na skórze – ulubionego materiału Karan oraz uwodzić zmysły i ducha. Przeznaczony jest do stosowania przez cały rok.

W reklamie perfum wystąpiła Milla Jovovich, która dla DK utożsamia nowoczesną, świadomą swej kobiecości dziewczynę. Poza tym, Milla odzwierciedla wielowymiarowość tego zapachu i nie ma od niej lepszej kandydatki.









Reklama

Zapach pojawi się w perfumeriach we wrześniu, cena ok. 220 zł za 50 ml.

___________________________

NIE PRZEGAP:

>>> Makijaż na jesień od słynnej Coco
>>> Tipsiary portret własny
>>> Jak wyglądać o pięć lat młodziej?