Pomysłodawcy reklamy piwa Stampede Light Plus skrzyżowali kilka najpopularniejszych motywów i zbudowali swój przekaz na podstawie najprymitywniejszego skojarzenia: piwo = dobra zabawa + kobieta + seks. W tym przypadku musimy dodać jeszcze "zdrowie".

Reklama

Jessica Simpson przekonuje, że właśnie to piwo wpisuje się doskonale w prowadzony przez nią styl życia. Reklamowany napój jest bowiem wzbogacony... witaminami. Gwiazda, która zapewnia, że dba o siebie i dużo ćwiczy, nie chce rezygnować z przyjemności i lubi od czasu do czasu napić się zimnego piwa.

Do wielu dobroczynnych składników tego trunku - białek, aminokwasów, protein, żelaza, fosforu, wapnia i niacyny dołączają więc jeszcze witaminy pani Simpson. Piwosze na pewno się skuszą. Nawet jeśli nie są fanami piosenkarki.

Zamin jednak uwierzą we wszystkie jej zapewnienia muszą wziąć pod uwagę, że udział w reklamówce Stampede okazał niezłym interesem. Za bycie twarzą marki Jessica dostała 15 procent udziałów w firmie.