Żadnych przypadkowych elementów: Szlachetne modowe wyrafinowanie na wiosnę i lato
29 kwietnia 2022, 07:15
Biel i czerń, szachownica, skórzane meble – kampania marki Badura na sezon wiosna/lato 2022 nie wymaga pełnej przepychu oprawy. Minimalistyczna scenografia sesji nawiązuje do nowej kolekcji butów i torebek. "Efekt wow" daje prostota, która dzięki szlachetnym detalom staje się wyrafinowana. Za nowoczesną sesją stoi ekipa najlepszych polskich specjalistów. Zdjęcia przygotował Łukasz Pukowiec, który ostatnio stworzył kampanię dla JW Andersona. Za stylizację odpowiedzialna była Agnieszka Ścibior, jedna z najbardziej utytułowanych polskich stylistek, a makijaż to dzieło Marianny Yurkiewicz, pracującej za kulisami największych tygodni mody.
1/10 Kampania wizerunkowa kolekcji Badura wiosna/lato 2022
Reklama
Reklama
Reklama