Reklama
Reklama
Warsaw
Reklama

Żadnych przypadkowych elementów: Szlachetne modowe wyrafinowanie na wiosnę i lato

29 kwietnia 2022, 07:15
Biel i czerń, szachownica, skórzane meble – kampania marki Badura na sezon wiosna/lato 2022 nie wymaga pełnej przepychu oprawy. Minimalistyczna scenografia sesji nawiązuje do nowej kolekcji butów i torebek. "Efekt wow" daje prostota, która dzięki szlachetnym detalom staje się wyrafinowana. Za nowoczesną sesją stoi ekipa najlepszych polskich specjalistów. Zdjęcia przygotował Łukasz Pukowiec, który ostatnio stworzył kampanię dla JW Andersona. Za stylizację odpowiedzialna była Agnieszka Ścibior, jedna z najbardziej utytułowanych polskich stylistek, a makijaż to dzieło Marianny Yurkiewicz, pracującej za kulisami największych tygodni mody.
Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama