Warszawa
Reklama

Jesień we własnym stylowym rytmie: Ubrania pokazujące światu esencję kobiecości

14 września 2021, 07:00
Połączenie z naturą, domowe wyciszenie, czas dla siebie i spełnianie swoich pasji. Polska marka odzieżowa Greenpoint w sezonie jesień/zima 2021/2022 zachęca do odnalezienia chwil wytchnienia i podróży w głąb siebie, a także podkreślaniu naturalnego piękna. Najnowsza kampania akcentuje wartość spędzania czasu odpowiednio do aury i w zgodzie ze sobą, a także skupia się na podkreśleniu kobiecości. Jesienna kolekcja to zwiewne szyfonowe sukienki, bluzki zdobione falbanami oraz plisowane spódnice zestawione z rockową ramoneską. Pomocne w pokazaniu światu esencji kobiecości będą ubrania w naturalnej kolorystyce. Propozycje marki zapewniają tworzenie własnych kapsułowych zestawów, ułatwiających codzienne decyzje stylizacyjne.
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama