Warszawa
Reklama

Kobiece potrzeby - Olga Bołądź i Magda Lamparska promują działania swojej Fundacji

26 maja 2021, 07:00
Gerlsy to inicjatywa trzech energetycznych, przedsiębiorczych i zżytych ze sobą kobiet – Magdaleny Lamparskiej, Jowity Radzińskiej i Olgi Bołądź. Jako Fundacja realizują projekty nastawione na wspieranie rozwoju kobiet Teraz Gerlsy połączyły siły z marką Mohito. W ramach wspólnych działań przygotowano serię warsztatów poświęconych pewności siebie, poczucia własnej wartości oraz autoprezentacji. Ich Kolejne odcinki publikowane będą co miesiąc na platformie YouTube na kanałach marki i Fundacji, a w sklepach Mohito można kupić t‑shirty, które powstały z udziałem Fundacji. Zyski z ich sprzedaży zasilą konto Fundacji. Oto kampania wizerunkowa kolekcji. Zobaczcie, jak wypadły w niej pomysłodawczynie akcji.
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama