Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Warte odnotowania: pierwsza kampania najbardziej luksusowego polskiego butiku z udziałem mężczyzny!

17 marca 2021, 13:55
Mieszanka wiosennych trendów, luksusowych stylizacji wprost z wybiegów światowych domów mody oraz zabawy modą - tak w skrócie można opisać najnowszą kampanię Moliera2.com. Przyciągające wzrok fotografie z udziałem polskich modeli – Gosi Guzowskiej oraz Jeremiego Suligi – to chęć zainspirowania ludzi do eksperymentowania z własnym stylem oraz spojrzenia na nowy sezon w zupełnie inny sposób. Co warte zauważenia: po raz pierwszy w historii w kampanii marki przedstawiono również propozycje dla mężczyzn!
Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama