Reklama
Warszawa
Reklama

Warte odnotowania: pierwsza kampania najbardziej luksusowego polskiego butiku z udziałem mężczyzny!

17 marca 2021, 13:55
Mieszanka wiosennych trendów, luksusowych stylizacji wprost z wybiegów światowych domów mody oraz zabawy modą - tak w skrócie można opisać najnowszą kampanię Moliera2.com. Przyciągające wzrok fotografie z udziałem polskich modeli – Gosi Guzowskiej oraz Jeremiego Suligi – to chęć zainspirowania ludzi do eksperymentowania z własnym stylem oraz spojrzenia na nowy sezon w zupełnie inny sposób. Co warte zauważenia: po raz pierwszy w historii w kampanii marki przedstawiono również propozycje dla mężczyzn!
Reklama
Reklama
Tematy:
moda styl moda wiosna/lato 2021 moliera 2

Powiązane

Reklama
Reklama
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Komentarze(0)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    Reklama

    Zobacz więcej

    Reklama