Warszawa
Reklama

Z tęsknoty za latem. Urzekająca kampania nowej kolekcji polskiej marki biżuteryjnej

4 października 2019, 10:42
Z tęsknoty za latem.
Z tęsknoty za latem. / Media
W kampanii jesiennej kolekcji LAU zabiera nas nad polskie morze, które ma tajemniczą naturę. Jest nieoczywiste, a jednocześnie piękne. W propozycjach marki tym razem dominuje duża biżuteria, wielkie sygnety, łańcuchy, ciężkie bransolety oraz kolczyki, ale w projektach nadal widać nieustającą miłość do minimalizmu oraz prostych form. Sezon jesień/zima to dla marki czas na masywną biżuterię, która pomimo swej ciężkości wciąż może być ultrakobieca.

Powiązane

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama