Warszawa
Reklama

Różowy zawrót głowy. STYLIZACJE w bardzo wiosennym klimacie

8 lutego 2018, 11:02
Pudrowy róż – symbolizuje młodzieńczy blask, świeżość, niewinność, a także lekkość. Fuksja i ciemna wiśnia oznaczają pewność siebie, bogactwo i luksus. To co łączy wszystkie odcienie różu to fakt, że odmładzają, dodają lekkości i sprawdzają się w stylizacjach niemal ma każdą okazję, a tych wiosną i latem będzie naprawdę sporo.
Pudrowy róż – symbolizuje młodzieńczy blask, świeżość, niewinność, a także lekkość. Fuksja i ciemna wiśnia oznaczają pewność siebie, bogactwo i luksus. To co łączy wszystkie odcienie różu to fakt, że odmładzają, dodają lekkości i sprawdzają się w stylizacjach niemal ma każdą okazję, a tych wiosną i latem będzie naprawdę sporo. / Media
Słodki „baby pink”, soczysta fuksja, ciemna wiśnia – po prostu think pink! Choć kolorem roku został ultra violet, gwarantujemy, że róż wcale nie został w tyle. Wręcz przeciwnie, jego pozycja wciąż się umacnia. To niezaprzeczalnie kolor sezonu, który objawiać się będzie pod wieloma postaciami. Gotowe na różowy zawrót głowy?

Powiązane

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama