Kierunek: prawda. Nowa kampania Tatuum bez retuszu. Piękna!
1 ... Ich potrzeby są jednak wspólne: cenią komfort, wygodę i jakość...
Media
2 ... To te właśnie cechy, przekładające się na dobry styl i gwarantujące naturalny wygląd, odnajdują w produktach marki...
Media
3 ... Nora z Amsterdamu tworzy rzeźby i instalacje. Ben jest sportowcem. Amerykanka Michelle to z kolei pełnoetatowa, jak sama mówi, mama trójki dzieci...
Media
4 ... W kampanii dołączają do nich młodzi Polacy, Hania z Warszawy i Staszek, student i instruktor narciarstwa z Zakopanego...
Media
5 ... Jak na tę autentyczność zareagowali modele? – Podoba mi się, bo to jest prawdziwe. Obecnie przecież wszystko, co powstaje odbiega od rzeczywistości – mówi Nora. Benowi to założenie kojarzy się z ekscytacją, jaka niegdyś towarzyszyła wizytom u fotografa. – Robił zdjęcia i poza nim nikt nie wiedział, czego można się spodziewać! – zauważa...
Media
6 ... Entuzjastycznie do projektu podeszła też Michelle. – Nie mam już dwudziestu lat i nie przeszkadzają mi zmarszczki – przyznaje z urzekającym uśmiechem. Najmłodsi bohaterowie sesji przypominają zaś, że atrakcyjni ludzie mają tyle samo niedoskonałości, co każdy. - To tylko kwestia wiary w siebie – twierdzi Hania.
Media