Nonszalancja w rytmie disco: nowa kolekcja Andrzej Jedynak
1 Nowa kampania marki klimatem nawiązuje do rozświetlonych neonami, modnych dancingów rodem z lat 70., przywołując skojarzenia ze słynnym Studiem 54, które było ówczesnym synonimem ekstrawagancji.
Media
2 Motywem przewodnim kolekcji jest linia skórzanych ubrań o minimalistycznych krojach.
Media
3 Widoczne w kolekcji trendy to interpretacja stylistyki panującej w pełnych różnorodności latach 70. W erze kultury disco modne były proste, błyszczące kreacje w krzykliwych kolorach, które odbijały światła migoczących kul dyskotekowych.
Media
4 W najnowszej kolekcji marki znajdziemy proste fasony, zarówno w odważnych, bogatych barwach jak i niezwykle modnych w tym sezonie pastelowych odcieniach. Wpływ kultury hippisowskiej widoczny jest w niezwykle oryginalnych kurtkach i spodniach z frędzlami w stylu boho. Z kolei inspiracje subkulturą punk znajdziemy w klasycznych czarnych ramoneskach, które tej wiosny powinny znaleźć się w każdej garderobie.
Media
5 Kolekcję uzupełniają niezwykłe propozycje dzianinowe, które idealnie komponują się z modelami skórzanymi. Oprócz klasycznych topów, znajdziemy tu także kilka modeli bluzek inspirowanych stylem boho oraz sukienki o trapezowych i pudełkowych fasonach. Zwiewny, kobaltowy top z frędzlami stanowi doskonałe dopełnienie skórzanych spodni w kolorze wiśniowym.
Media
6 Po raz pierwszy w wiosenno-letniej kolekcji pojawiły się także propozycje miękkich dzianinowych swetrów. Kolorystyka tej linii to między innymi delikatne pastele, odważne odcienie kobaltu i fuksji uzupełnione o klasyczne biele i czernie. Propozycją okryć wierzchnich są płaszcze pastelowe o pudełkowych fasonach oraz dopasowane przewiązywane w pasie.
Media
7 Zdjęcia sesji wizerunkowej wykonała Aldona Karczmarczyk - znana polska fotograf mody, a eklektyczne stylizacje przygotowała Marta Kalinowska. W sesji zdjęciowej wystąpiła Milena Zuchowicz z Avant Models Poland.
Media