Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Uderzająca dawka luksusu: nowa kolekcja Andrzej Jedynak to już nie tylko futra!

7 stycznia 2016, 07:33
Wykorzystane w kampanii marki Andrzej Jedynak designerskie wnętrze z luksusowymi marmurami i asymetrycznymi meblami w intensywnych kolorach, przypomina pełną kontrastów atmosferę lat 70., kiedy to fascynacja pierwszymi osiągnięciami technologii i popularność hippisowskiego ruchu rozwijały się równocześnie.
Wykorzystane w kampanii marki Andrzej Jedynak designerskie wnętrze z luksusowymi marmurami i asymetrycznymi meblami w intensywnych kolorach, przypomina pełną kontrastów atmosferę lat 70., kiedy to fascynacja pierwszymi osiągnięciami technologii i popularność hippisowskiego ruchu rozwijały się równocześnie. / mat. kliniki Estinity
Awangarda i nostalgia, rzeczywistość i marzenia – kampania Andrzej Jedynak jesień/zima 2015/2016 zainspirowana jest kadrami z filmów lat 70. Przedstawia złożony i niedostępny świat kobiecych emocji, bo jak powiedział Ingmar Bergman "świat zaczyna się i kończy w Tobie samej".

Powiązane

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama