Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Uderzająca dawka luksusu: nowa kolekcja Andrzej Jedynak to już nie tylko futra!

7 stycznia 2016, 07:33
Wykorzystane w kampanii marki Andrzej Jedynak designerskie wnętrze z luksusowymi marmurami i asymetrycznymi meblami w intensywnych kolorach, przypomina pełną kontrastów atmosferę lat 70., kiedy to fascynacja pierwszymi osiągnięciami technologii i popularność hippisowskiego ruchu rozwijały się równocześnie.
Wykorzystane w kampanii marki Andrzej Jedynak designerskie wnętrze z luksusowymi marmurami i asymetrycznymi meblami w intensywnych kolorach, przypomina pełną kontrastów atmosferę lat 70., kiedy to fascynacja pierwszymi osiągnięciami technologii i popularność hippisowskiego ruchu rozwijały się równocześnie. / mat. kliniki Estinity
Awangarda i nostalgia, rzeczywistość i marzenia – kampania Andrzej Jedynak jesień/zima 2015/2016 zainspirowana jest kadrami z filmów lat 70. Przedstawia złożony i niedostępny świat kobiecych emocji, bo jak powiedział Ingmar Bergman "świat zaczyna się i kończy w Tobie samej".
Reklama
Reklama
Tematy:
andrzej jedynak moda jesień/zima 2015/2016 styl moda

Powiązane

Reklama

Komentarze(0)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    Reklama

    Zobacz więcej

    Reklama