Warszawa
Reklama

Uderzająca dawka luksusu: nowa kolekcja Andrzej Jedynak to już nie tylko futra!

7 stycznia 2016, 07:33
Wykorzystane w kampanii marki Andrzej Jedynak designerskie wnętrze z luksusowymi marmurami i asymetrycznymi meblami w intensywnych kolorach, przypomina pełną kontrastów atmosferę lat 70., kiedy to fascynacja pierwszymi osiągnięciami technologii i popularność hippisowskiego ruchu rozwijały się równocześnie.
Wykorzystane w kampanii marki Andrzej Jedynak designerskie wnętrze z luksusowymi marmurami i asymetrycznymi meblami w intensywnych kolorach, przypomina pełną kontrastów atmosferę lat 70., kiedy to fascynacja pierwszymi osiągnięciami technologii i popularność hippisowskiego ruchu rozwijały się równocześnie. / mat. kliniki Estinity
Awangarda i nostalgia, rzeczywistość i marzenia – kampania Andrzej Jedynak jesień/zima 2015/2016 zainspirowana jest kadrami z filmów lat 70. Przedstawia złożony i niedostępny świat kobiecych emocji, bo jak powiedział Ingmar Bergman "świat zaczyna się i kończy w Tobie samej".

Powiązane

Reklama
Reklama
Reklama
Zobacz
Reklama