Zniewalająco kobieca Miss Polonia 2011 w nowej kampanii bielizny Dalia
1 ... utrzymanych w oryginalnej, stonowanej kolorystyce, tak by każda kobieta mogła znaleźć coś w sam raz dla siebie.
Media
2 Aby zaprezentować różne oblicza kobiety, projektantka marki sięgnęła po zróżnicowane tkaniny, kolory i zdobienia, łącząc je w nowoczesny i stylowy sposób...
Media
3 Każdy model z nowej kolekcji odzwierciedla cechy przypisywane adresatkom bielizny - kobietom.
Media
4 Gabriela to delikatność, zwiewność i dziewczęcość. Idealny zarówno dla młodej kobiety, jak i dojrzałej pani, która chce poczuć się dziewczęco. Linia łączy klasyczną czerń z kwiatowymi motywami w delikatnych kolorach, nadrukowanymi na tiulowym materiale i uzupełnionymi dyskretnym, eleganckim haftem.
Media
5 Model Nadine to kwintesencja szyku, elegancji i klasyki. Biustonosze i figi są w monochromatycznej czerni. Wykonano je m.in. z tiulu, na który naszyto wycinane laserowo motywy roślinne. Takie wykończenie sprawia, że każda kobieta poczuje się jeszcze bardziej kobieco i luksusowo.
Media
6 Linia Selma reprezentuje zmysłową i uwodzicielską kobietę. Subtelna pastelowa zieleń o pistacjowym odcieniu została przełamana czarnym haftem, który podkreśla uwodzicielski charakter tego modelu. Niepowtarzalne, geometryczno-kwiatowe wzory akcentują wyjątkowy charakter Selmy. Każdej kobiecie doda seksapilu i zmysłowości.
Media
7 Pearl to siła i niezależność doprawiona szczyptą nonszalancji. Kobieta, która ma te cechy nie potrzebuje zbędnych dodatków. Odzwierciedla to model Pearl, w którym uwaga skupia się na intensywnym, monochromatycznym kolorze, będącym połączeniem królewskiej purpury i intensywnego niebieskiego odcienia. Także hafty zdobiące bieliznę mają ten sam kolor. Idealna propozycja dla zdecydowanej, pewnej siebie kobiety.
Media
8 Doris to nowoczesność, prostota i minimalizm. Powtarzalne, kwiatowe hafty zostały zastąpione geometrycznymi, nowoczesnymi wzorami, wyszywanymi nicią w kolorze ciemnej śliwki, które kusząco wyróżniają się na delikatnym podkładzie w kremowym kolorze. Nowością zastosowaną w dolnej części bielizny jest mikrofibra clean cut oraz wykończenie haftami. Dzięki temu w tylnej części fig nie ma gumek i bielizna nie odznacza się pod ubraniem.
Media
9 - W każdym sezonie Dalia stara się zaskoczyć kobiety bielizną utrzymaną w zgodzie z najnowszymi trendami, a jednocześnie nawiązującą do klasyki – mówi Maja Madej, projektantka marki.
Media
10 - W jesiennej odsłonie skupiliśmy się na kilku cechach, które odzwierciedlają charakter kobiet. Sięgnęliśmy po dobrze znane hafty, ale nadaliśmy im oryginalne, geometryczne wzory. Skorzystaliśmy także z nowych rozwiązań, jakim jest laserowe wycinanie materiału, by nasze Klientki otrzymały bieliznę najwyższej jakości i estetyki - dodaje.
Media
11 Najnowsza kolekcja marki Dalia to pochwała piękna kobiecości.
Media
12 Kobieta Dalii wie czego chce, dba o swoje ciało i jest dumna ze swoich kształtów.
Media
13 Dziewczęca, zmysłowa, drapieżna czy wyrafinowana – każda z pań znajdzie w tym sezonie coś dla siebie tej kolekcji.
Media