Warszawa
Reklama

Na kolor patrz! STYLIZACJE w klimacie militarnym na wiele okazji

25 marca 2015, 07:06
Sukienka - Midori/midori.pl, kurtka – Cristina Effe/ cristinaeffe.com, buty - Caprice/caprice.pl, spódnica - Rabarbar/rabarbar.co, torebka - antbag by ania/antbags.pl, zegarek – Michael Kors/michaelkors.com, czapka- Adidas/adidas.com
Sukienka - Midori/midori.pl, kurtka – Cristina Effe/ cristinaeffe.com, buty - Caprice/caprice.pl, spódnica - Rabarbar/rabarbar.co, torebka - antbag by ania/antbags.pl, zegarek – Michael Kors/michaelkors.com, czapka- Adidas/adidas.com / Media
Kolor khaki wraca na wybiegi! Jeśli śledzisz trendy i jednocześnie lubisz casualowy miejski styl, ten trend jest właśnie dla Ciebie. Motywy militarne pojawiają się m.in w kolekcji Marca Jacobsa na ubraniach o fasonach w stylu lat 70.: bojówkach, żakietach z pagonami i rybaczkach. W kolekcji Ralpha Laurena znajdziemy parki, gniecione spódnice i dopasowane bojówki w kolorze zgniłej zieleni. W tyle nie pozostają nasze rodzime marki i proponują całą gamę militarnych modeli ubrań. Jak widać, kolor ma znaczenie!

Powiązane

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama