Nowa kampania Bohoboco z 81-letnią modelką! Piękna?
1 Wspomniana geometria to element obecny w każdym aspekcie kolekcji, dla której inspiracją stała się przestrzeń współczesnej metropolii. Surowa, abstrakcyjna scenografia będąca surrealistyczną interpretacją wielkiego miasta uzupełnia prezentowane sylwetki.
Media
2 Projektanci udowadniają, że dzisiejsza moda adresowana jest do wszystkich kobiet, niezależnie od ich wieku. BOHOBOCO stawia na różnorodność, na nowo definiuje pojęcie atrakcyjności, zarówno fizycznej jak i emocjonalnej.
Media
3 Dla Pani Heleny, debiutującej w 1959 roku na deskach Teatru Klasycznego i muzy Jerzego Szajny, udział w kampanii BOHOBOCO był nowym doświadczeniem. - Muszę przyznać, że na planie czułam się znakomicie. Profesjonalna i wyrozumiała ekipa sprawiła, że czułam się pewnie i zapomniałam o wszystkich swoich niepokojach, związanych z wiekiem i brakiem doświadczenia. Pomimo wielogodzinnej pracy na planie, następnego dnia obudziłam się naładowana pozytywną energią - wspomina Pani Helena.
Media
4 Już po raz piąty Kamil i Gilbert zaprosili do współpracy światowej klasy top modelkę Magdalenę Jasek.
Media
5 W wiosenno-letniej kolekcji pojawiły się również buty, torebki i paski zaprojektowane przez duet BOHOBOCO. Linia eleganckich akcesoriów stanowi idealne uzupełnienie każdej stylizacji.
Media
6 Współczesne ujęcie klasyki to wszechobecny motyw w projektach duetu.
Media
7 Kampania promująca wiosenno-letnią kolekcję BOHOBOCO prezentuje dodatkowo nowe i odważne spojrzenie na dzisiejszą modę.
Media