Warszawa
Reklama

Dla kobiet pracujących znudzonych żakietami: kolekcja Cherries

13 października 2014, 08:49
Sama projektantka zdradza: „Modą interesowałam się od zawsze. Już podczas studiów prawniczych w mojej głowie pojawiały się pierwsze pomysły i pierwsze kroje...
Sama projektantka zdradza: „Modą interesowałam się od zawsze. Już podczas studiów prawniczych w mojej głowie pojawiały się pierwsze pomysły i pierwsze kroje... / Media
Polski rynek mody wciąż idzie do przodu. Co chwilę powstają marki skierowane do innej grupy docelowej. Przetrwają jednak tylko najlepsi, Ci którzy trafili w lukę na modowym rynku. Niedawno powstała marka Cherries, której projektantka Aleksandra Adamczewska-Krych zainspirowana własną osobą, skierowała swoja ofertę do kobiet pracujących w dużych firmach i korporacjach, w których dress code jest dosyć wyraźnie określony.

Powiązane

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama