Warszawa
Reklama

Stworzona do luksusu: Rosie Huntington-Whiteley w kampanii Marks&Spencer

29 maja 2014, 08:12
Nnajnowsza odsłona kolekcji Autograph obfituje w ekskluzywne materiały: skórę, jedwab i wełnę.
Nnajnowsza odsłona kolekcji Autograph obfituje w ekskluzywne materiały: skórę, jedwab i wełnę. / Media
Luksusowa kolekcja ubrań wymaga luksusowej ambasadorki. Piękna Rosie pasuje do tego projektu jak ulał...

Powiązane

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama