Warszawa

Szału nie ma. Oto, co Polki noszą pod ubraniem

9 sierpnia 2013, 08:40
Najnowszy sondaż przeprowadzony przez Instytut Opinii Publicznej Infas na zlecenie Trusted Shops pokazał, że Polacy coraz częściej kupują w sieci. Klasyfikujemy się na 3 miejscu zaraz za Wielką Brytanią i Niemcami. Jak wynika również z badań przeprowadzonych przez Gemius Polska około 70 procent Internautów w naszym kraju dokonuje zakupów za pośrednictwem Internetu. Potwierdzają to również dane pochodzące ze sklepu ulubionabielizna.pl, który na podstawie zrealizowanych ponad 3 000 tys. transakcji od początku 2013 roku prezentuje najczęściej zamawiane kategorie produktów
Najnowszy sondaż przeprowadzony przez Instytut Opinii Publicznej Infas na zlecenie Trusted Shops pokazał, że Polacy coraz częściej kupują w sieci. Klasyfikujemy się na 3 miejscu zaraz za Wielką Brytanią i Niemcami. Jak wynika również z badań przeprowadzonych przez Gemius Polska około 70 procent Internautów w naszym kraju dokonuje zakupów za pośrednictwem Internetu. Potwierdzają to również dane pochodzące ze sklepu ulubionabielizna.pl, który na podstawie zrealizowanych ponad 3 000 tys. transakcji od początku 2013 roku prezentuje najczęściej zamawiane kategorie produktów / Media
Na podstawie wyników sprzedaży ostatniego półrocza sklep ulubionabielizna.pl przygotował zestawienie prezentujące preferencje Polek w zakupie bielizny w sieci. Czym kierujemy przy wyborze odpowiedniego modelu i fasonu, jakie kolory przypadają nam do gustu, co najczęściej kupujemy?

Powiązane

Zobacz