Warszawa

Szału nie ma. Oto, co Polki noszą pod ubraniem

9 sierpnia 2013, 08:40
Najnowszy sondaż przeprowadzony przez Instytut Opinii Publicznej Infas na zlecenie Trusted Shops pokazał, że Polacy coraz częściej kupują w sieci. Klasyfikujemy się na 3 miejscu zaraz za Wielką Brytanią i Niemcami. Jak wynika również z badań przeprowadzonych przez Gemius Polska około 70 procent Internautów w naszym kraju dokonuje zakupów za pośrednictwem Internetu. Potwierdzają to również dane pochodzące ze sklepu ulubionabielizna.pl, który na podstawie zrealizowanych ponad 3 000 tys. transakcji od początku 2013 roku prezentuje najczęściej zamawiane kategorie produktów
Najnowszy sondaż przeprowadzony przez Instytut Opinii Publicznej Infas na zlecenie Trusted Shops pokazał, że Polacy coraz częściej kupują w sieci. Klasyfikujemy się na 3 miejscu zaraz za Wielką Brytanią i Niemcami. Jak wynika również z badań przeprowadzonych przez Gemius Polska około 70 procent Internautów w naszym kraju dokonuje zakupów za pośrednictwem Internetu. Potwierdzają to również dane pochodzące ze sklepu ulubionabielizna.pl, który na podstawie zrealizowanych ponad 3 000 tys. transakcji od początku 2013 roku prezentuje najczęściej zamawiane kategorie produktów / Media
Na podstawie wyników sprzedaży ostatniego półrocza sklep ulubionabielizna.pl przygotował zestawienie prezentujące preferencje Polek w zakupie bielizny w sieci. Czym kierujemy przy wyborze odpowiedniego modelu i fasonu, jakie kolory przypadają nam do gustu, co najczęściej kupujemy?

Powiązane

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Zobacz