Warszawa
Reklama

Intymne momenty: Alejandra Alonso w kampanii Calzedonia

13 marca 2012, 06:39
Intymne momenty: Alejandra Alonso w kampanii Calzedonia
Media
20-letnia Alejandra Alonso została nową twarzą marki Calzedonia na sezon wiosna/lato 2012. Niesamowite zdjęcia do sesji zostały wykonane nad jeziorem Como przez fotografa Davida Bartona. Oddają atmosferę piękna, delikatnej elegancji i śródziemnomorskiej pasji. Kolory kolekcji oscylują między wiosennymi tonami pasteli przez wyszukane odcienie migdała, kości słoniowej, miodowej żółci, aż do delikatnych brązów. Fotografie są pełne tajemnicy i intymnych momentów - niezwykle zmysłowe i romantyczne. Zobaczcie.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama