Nowa kampania bielizny Samanta na sezon jesień/zima 2020 jest wyraźną deklaracją wspierającą ruch body positive opartą na przyjaźni i różnorodności Kobiet. Kolekcja biustonoszy inspirowana tatrzańską roślinnością to odpowiedź polskiej marki z ponad 25-letnim stażem na klasyczne modele dostępne na rynku
Najnowsza kampania marki Samanta to subtelna historia opowiedziana na naturalnych fotografiach z wyjątkowymi widokami.
/
Materiały prasowe
Kobiece piękno nie potrzebuje poprawek, co udało się uwiecznić fotografce Hani Kantor, na co dzień zamieszkującą Londyn.
/
Materiały prasowe
Rustykalna scenografia oraz Jezioro Czorsztyńskie są tłem kampanii, w której wystąpiły modelki nie odrysowane od standardowego szablonu - blondynka Patrycja Biedrzycka oraz brunetka Joanna Manikowska, która zadebiutowała przed obiektywem, nabierając pewności siebie podczas pozowania w bieliźnie
/
Materiały prasowe
Widoczny brak makijażu oraz wystylizowanych fryzur to celowy zabieg marki Samanta, która daje jasny komunikat odnośnie do docenienia własnej wartości bez względu na rozmiar i sprzeciwia się zawstydzania kobiecego ciała.
/
Materiały prasowe
W tym sezonie marka Samanta bawi się wzorem i kolorem.
/
Materiały prasowe
Szwajcarskie hafty pochodzące z małych, zaufanych manufaktur w połączeniu z polskim kunsztem krawieckim zaowocowało przyciągającymi wzrok modelami bielizny.
/
Materiały prasowe
Kultowa linia Boobie pojawi się w dwóch odcieniach – szmaragdowym i rubinowym.
/
Materiały prasowe
Klasyczną czerń w linii Roja zestawiłyśmy z multikolorowym, kwiatowym motywem.
/
Materiały prasowe
W linii Vera znajdziemy super elastyczne włókno ROICA, która świetnie dopasowuje się do sylwetki.
/
Materiały prasowe
Połączenie czarnych nici z cielistym tiulem w linii Perla, tworzy na ciele zniewalający efekt tatuażu.
/
Materiały prasowe