Tytuł Człowieka Roku Polskiego Internetu to kolejne wyróżnienie, jakim w ostatnim czasie może poszczycić się Julia Kuczyńska, polska blogerka modowa znana również jako Maffashion. W plebiscycie blogerka pokonała m.in. Tomasza Lisa, który nominowany był do nagrody za projekt NaTemat.pl.
O sukcesie Maffashion bezwzględnie decydują liczby. Ponad 189 tys. fanów na Facebooku, miesięcznie milion wejść na blog i stale rosnące zainteresowanie mediów i branży odzieżowej. Ten rok zdecydowanie należy do 25-letniej blogerki, która ma już na swoim koncie sesje zdjęciowe dla prestiżowych magazynów modowych, a także współpracę z marką odzieżową Bershka.
Pochodząca z małej miejscowości Złotów w województwie wielkopolskim zaczęła prowadzenie bloga trzy lata temu. Jak sama przyznaje, była to przestrzeń, w której mogła dać upust swojej modowej wyobraźni i pokazać swoje inspiracje. Mówi, że jej blog to jej portfolio, bo z technologią i internetem Maffashion ma więcej wspólnego niż galeria zdjęć i inspiracji - studiowała kulturoznawstwo ze specjalizacją grafika komputerowa.
Dziś Maffashion zapraszana jest na gale, pokazy mody, sadzana w pierwszym rzędzie obok najważniejszych gości i stawiana na ściance. Jednak buntuje się, gdy ktoś próbuje nazwać ją celebrytką. Przekonuje, że celebrytką bez wątpienia nie jest, a na "rozpoznawalności jej nie zależy - woli być dziewczyną znaną ze swojej pracy, a nie rubryki towarzyskiej popularnego tygodnika.
Nagroda Człowiek Roku Polskiego Internetu przyznawana jest od 2004 roku. Pomysłodawcą nagród jest redakcja portalu internetstandard.pl (serwis poświęcony nowościom, zjawisko oraz trendom związanym z zarabianiem w internecie).