31-letnia Lea T., córka byłego brazylijskiego piłkarza Toninho Cerezo, dotychczas była kojarzona głównie z marką Givenchy. Od dziecka miała zaburzenia tożsamości seksualnej, ale dopiero jako nastolatka zdecydowała, że bardziej czuje się kobietą.

Reklama

Natomiast 23-letni O'Shaughnessy, od dziewiątego roku życia uprawiał boks i w 2010 roku został nawet mistrzem świata amatorów w wadze półśredniej. Jako 19-latek związał się z agencją modeli, ale prawdziwa jego kariera rozpoczęła się od udziału w teledyski Rihanny do przeboju "We Found Love". Wziął udział w namiętnej scenie w objęciach z piosenkarką w samochodzie. Był to, jak się okazało, początek ich romansu.

Obydwoje doskonale wpisuje się w filozofię włoskiego producenta odzieży, który w ciągu ostatnich dwóch dekad potrafił szokować.

Na jego billboardach i w katalogach pojawiali się na przykład mężczyzna umierający na AIDS, noworodek tuż po przyjściu na świat, czy słynny pocałunek modeli przebranych za księdza i zakonnicę.

Te pomysły realizowane pod szyldem United Colors of Benetton miały podkreślać filozofię opartą na innowacji, pasji i otwarciu na świat. Autorami najnowszej kolekcji są Fabrica and Macs Lotti.

Natomiast w kampanii - oprócz Lei T. i O'Shaughnessy'ego - wzięły udział znane modelki: czarnoskóra Alek Wek pochodząca z Południowego Sudanu; aktorka i modelka Kiera Chaplin (wnuczka Charliego Chaplina); niepokorna Charlotte Free, której wizytówką są jasnoróżowe włosy; tunezyjska modelka Hanaa Ben Abdesslem znana z najnowszej edycji Kalendarza Pirelli; a także znana również z wybiegów Elettra Wiedemann, córka włoskiej aktorki Isabelli Rossellini.

>>> ZOBACZ RÓWNIEŻ!