Projektantki, Mary-Kate i Ashley Olsen wprowadzają na rynek brytyjski nową markę ubrań. StyleMint, w porównaniu z The Row oraz Elizabeth and James to niedroga marka odzieży ulicznej, w której większość elementów garderoby kosztuje nie więcej niż 20 funtów.
Marka StyleMint, oferująca odzież typy streetwear to modowa nowość w Wielkiej Brytanii i niespodzianka dla fanek stylu sióstr Olsen niedysponujących dużym budżetem. To moda na każdą kieszeń, bowiem cena większość topów, sukienek i spódnic z nowej kolekcji projektantek nie przekracza 20 funtów.
Kolekcja, skierowana szczególnie do młodych kobiet zadebiutował w Stanach Zjednoczonych dwanaście miesięcy temu. Najnowsze projekty Olsenek od razu znalazły uznanie wśród takich gwiazd jak: Rachel Bilson, Chloe Moretz i Dakota Fanning. StyleMint jest już trzecią linią odzieżową Ashley i Mary-Kate Olsen, która podbija europejski świat mody. Jako pierwsze do brytyjskich sklepów trafiły marki The Row - połączenie luksus z elementami casual, w charakterystycznym awangardowym stylu oraz Elizabeth and James.
Siostry Olsen, choć nie mają formalnego wykształcenia, jako projektantki mody, są z tą branżą związane od dawna. Już, jako 10-latki, założyły swoją pierwszą markę produkującą gadżety. Dziś 25-letnie aktorki znane są głównie z sprawą dwóch zyskownych marek odzieżowych - The Row oraz Elizabeth and James. W branży mody to chyba najmłodsze miliarderki. Na początku czerwca młode projektantki otrzymały jedno z najważniejszych wyróżnień w świecie mody - nagrodę Council of Fashion Designers of America Award.