Debiut kolekcji Amy Winehouse, która powstała w ramach współpracy z marką Fred Perry, zbiega się z pośmiertnym wydaniem jej ostatniej płyty "Lioness: Hidden Treasures".

Autorska linia odzieżowa Amy Winehouse powołana została w październiku 2010 roku. Kolekcja bezpośrednio odwołuje się do stylu artystki. Składają się na nią minispódniczki o wzorze w jodełkę, wąskie spodnie w kratkę, obcisłe koszulki polo i wsuwane buty bez sznurówek. Wszystko w ukochanym przez Winehouse stylu lat 50.

Reklama

Niespodziewana śmierć piosenkarki postawiła pod znakiem zapytania losy zaprojektowanej przez nią kolekcji. Przedstawiciele marki decyzję w tej sprawie uzależnili wówczas od woli rodziny.

"Kiedy przedstawiciele marki Fred Perry przyszli do nas, aby poznać naszą decyzję odnośnie dalszych losów kolekcji, oczywistym był fakt, że zechcemy, żeby ubrania zaprojektowane przez Amy trafiły na rynek" - poinformował w oficjalnym oświadczeniu Mitch Winehouse, ojciec zmarłej piosenkarki.

Reklama

"Amy bardzo lubiła pracę przy tym projekcie i chciałaby, aby ubrania były dostępne. Pieniądze ze sprzedaży ubrań, a także datki przekazane przez markę trafią bezpośrednio na konto fundacji, która będzie pomagać młodym osobom" - zapewnił ojciec Winehouse.(PAP Life)

jmy/ zig/