Członkowie zespołu kaskaderskiego złożonego z dwóch kobiet i dwóch mężczyzn ubranych w dżinsy z kolekcji Wrangler wiosna/lato 2011…:
• WYSKAKUJĄ z OKNA drugiego piętra budynku,
• NURKUJĄ, uciekając przed EKSPLOZJĄ,
• PRZEBIJĄ SIĘ przez SZYBĘ,
• BIEGNĄ po ulicy w PŁONĄCYCH ubraniach.
Zdjęcia zostały wykonane na ulicach „Nowego Jorku” w legendarnej hollywoodzkiej wytwórni filmowej Paramount Studios (plan ten wykorzystano m.in. w „Indianie Jonesie”, „Spidermanie” i „Ojcu chrzestnym”). Kampania „Stunt” ukazuje nieustraszonych bohaterów w ekstremalnych sytuacjach i przesuwa granice tego, co jest możliwe w reklamie.
Wranglera i kaskaderów łączy wspólna historia. Westerny były pierwszymi filmami akcji, a pierwszymi kaskaderami byli jeźdźcy rodeo, którzy stanowili najwcześniejszą klientelę Wranglera. Nowa kampania stanowi więc niejako powrót do korzeni, ponownie wiążąc oryginalną amerykańską markę odzieży dżinsowej dla ludzi kochających adrenalinę z kaskaderami, którzy uosabiają główne przesłanie Wranglera: Jesteśmy zwierzętami.
Entuzjazm ten udzielił się całej ekipie, w tym samej fotografce Cass Bird: „Rzadko mam okazję brać udział w projektach komercyjnych, które nie tylko stanowią ciekawe doświadczenie, lecz także są śmiałe i ryzykowne. Kampania „Stunt”, którą zrealizowałam dla Wranglera, wymagała od ekipy ogromnej odwagi i wzajemnego zaufania – to nie zdarza się często przy tego typu zleceniach”.
Frederic Raillard, Dyrektor Kreatywny Fred & Farid Group, dodaje: „Dla nas, jako agencji, praca z klientem, który tak bardzo ceni kreatywność, to wspaniałe doświadczenie – a współpracujemy ze sobą już trzy lata! Przygotowywanie kampanii dla Wranglera to zawsze ogromne wyzwanie i wielka przyjemność”.
Jak mówi Adam Kakembo, dyrektor ds. marketingu Wrangler w regionie EMEA: „Ta sesja zdjęciowa była po prostu niesamowita. Niebezpieczeństwo, energia i radość, które widać na zdjęciach, są w stu procentach prawdziwe i wręcz eksplodują z każdego fantastycznego ujęcia Cass Bird. Kampania ta stanowi uosobienie ducha Wranglera: niezłomności, kipiącej adrenaliny oraz działania opartego na instynkcie. „Stunt” to najbardziej dynamiczne odzwierciedlenie hasła Wranglera: Jesteśmy zwierzętami”.