Z okazji obchodów 30. rocznicy powstania związku zawodowego projektantka stworzyła specjalną kolekcję. Będzie miała okazję pokazać ją szerszej publiczności, gdyż zaprezentuje ją podczas słynnego i prestiżowego Tygodnia Mody w Nowym Jorku.
Minge zaprojektowała opatrzone logiem „Solidarności” koszulki, dżinsy, torby, apaszki, a nawet... butelki i okulary przeciwsłoneczne. Logo "Solidarności" znalazło się między innymi na butelce neralnej wody Ustronianka. Dzięki kolekcji miłośnicy mody z całego świata będą mieli okazję nie tylko podziwiać ciekawe stroje i gadżety, ale też zastanowić się nad burzliwą historią naszego kraju.
Namiętność dopadła Szyca na ulicy
Można liczyć, że akcja naszej projektantki odbije się szerokim echem w świecie mody. Od jakiegoś czasu Ewa Minge wciąż umacnia swoją silna, międzynarodową pozycję w tym przemyśle.
Projektantka została wyróżniona zaproszeniem do paryskich pokazów haute couture, gromadzących najlepszych projektantów. Zaprezentowana ostatnio w Paryżu kolekcja odbiła się szerokim echem w światowych mediach.
Namiętność dopadła Szyca na ulicy
Pisano o niej w tak znanych tytułach jak Life, Wall Street Journal czy Berliner Zeitung. Można się domyślać, że Polka postanowiła wykorzystać swoją popularność do promowania swojego kraju i legendarnego polskiego ruchu.
Trudno jednak zdecydowanie orzec, czy nazwisko Minge będzie promować Solidarność, czy Solidarność będzie promować nazwisko Minge.
Namiętność dopadła Szyca na ulicy
Kliknij na zdjęcie, żeby powiększyć