Do współpracy zaprosił Schiffer jej przyjaciel i zarazem autor sesji fotograficznej z udziałem modelki projektant Karl Lagerfeld. "Jak zwykle w moich projektach główną
rolę odgrywa luksus, ale tylko ten rozumiany bez żadnych kompleksów" - tłumaczy koncepcję nowej kampanii projektant.
Prezentacja sesji odbyła się podczas zorganizowanej w Paryżu gali. "Czarno-białe portrety Claudii pokazują metamorfozę kobiety od XVIII w. do czasów współczesnych, ale z zachowaniem jej osobowości. To doskonale obrazuje XVIII-wiecznego ducha Dom Perignon w kontekście współczesnego symbolu luksusu, którym niewątpliwie jest dziś ten trunek" - mówił dziennikarzom o Lagerfeld.
Projektant zachwycał się profesjonalizmem Schiffer podczas pracy w trakcie sesji. "Wypadła czarująco zarówno w roli seksownej pokojówki, androgynicznej chłopczycy, jak i czarującej dominy" - tłumaczył.
Niemiecka supermodelka Claudia Schiffer zastąpiła Evę Herzigovą w najnowszej kampanii ekskluzywnego szampana Dom Perignon Oenotheque rocznik 1993.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Powiązane
Reklama
Reklama
Reklama