Style.com to strona matka, na której można znaleźć nie tylko zdjęcia z pokazów mody, rozmaite linki i newsy, ale także zakładki do podstron pism wydawanych przez Condé Nast.
KRYZYS UDERZA W BRANŻĘ MODOWĄ
Niestety, wydawnictwo zmuszone do działań kryzysowych postanowiło działać. Zainwestuje w zrobienie stron poświęconych wyłącznie danym tytułom. Najpierw powstała osobna strona dla "Glamour", teraz szykuje się taka sama dla "GQ" i "Details". Również "Vogue" wystartuje z osobnym adresem.
Wszystko to oznacza likwidację stron Men.Style.com i to od razu, bo już od października. Na szafot jako kolejna pójdzie pewnie Style.com, z tym że tu egzekucję przeniesiono na rok 2010, bo odwlekła się data wypuszczenia w sieć strony "Vogue’a", której projekt nie zadowolił prezesów.
Decyzje o zmianach podjęto natychmiast, gdy zamówione przez wydawnictwo badania wykazały, że reklamodawcy, także ci z najwyższej półki, będą woleli inwestować swoje pieniądze w wyspecjalizowane strony, a nie takie "dla każdego".
To ciąg dalszy ratowania finansów wydawnictwa, bo w kwietniu Condé Nast. zamknęło 2-letnie pismo "Portfolio", a w ostatnim roku z rynku zniknęły "House & Garden", "Jane", "Cargo", "Vitals" i "Domino".
Na plus trzeba zaliczyć wydawnictwu reaktywację pisma technologicznego "Wired" i stworzenie ciekawego miesięcznika awangardowego "Love" w Wielkiej Brytanii.
Condé Nast. to legendarne wydawnictwo prasowe, które powstało w 1909 r. Dziś, po 100 latach, ma siedziby w Nowym Jorku, Paryżu, Londynie, Mediolanie, Madrycie i Tokio. Szacuje się, że miesięczna sprzedaż wszystkich tytułów tej spółki sięga 13 milionów egzemplarzy.
____________________________________
NIE PRZEGAP:
>>> Szok! Lady GaGa w ciuchach z gazet
>>> Modliszka z ludzką twarzą
>>> Twarzą w twarz z T-shirtem