Inne

Na zdjęciach z reklamy kolekcji jesień/zima 2009/10 gwiazda wygląda trochę jak lakierowana lalka.Wybrano specjalny, kolorowany efekt zdjęcia (wrażenie negatywu), żeby odmłodzić Madonnę i nadać jej cerze nieskazitelny wygląd. Jeśli jednak ktoś martwi się, że gwiazda w rzeczywistości nie wygląda wcale tak dobrze, może zobaczyć na filmie "making of", że Madonna jest w naprawdę dobrej formie.

Uśmiechnięta, sympatyczna i zrelaksowana. Ponieważ dobrze zna się z fotografem Stevenem Meiselem, nie była też zestresowana tym w jaki sposób wypadną zdjęcia. Marc Jacobs, który nadzorował sesję opowiada w filmie o tym, w jakich kolorach Madonnie jest do twarzy, wspomina poprzedni trudny dzień zdjęciowy i mówi oczywiście wyborze torebek i akcesoriów, bo o to chodzi przecież w ich spotkaniu.

Reklama

Zdradza też w jaki sposób powstał pomysł na królicze uszy, które ma na sobie w reklamie Madonna (wystąpiła też w nich publicznie na jednej z gal w MoMa). Wygląd francuskiej kokiety był oczywiście zamierzony, bo projektant zamierzał osiągnąć właśnie taki dramatyczny efekt.

Czy mu się udało? ZOBACZ