SZOK PLUS SEKS: MIESZANKA WYBUCHOWA
Szok jest najlepszą reklamą, podobnie jak seks. A z połączenia tych dwóch składników powstają często dzieła kontrowersyjne i przesuwające granice dobrego smaku.
Za taką właśnie niebezpieczną broń została uznana nowa reklama seansów Calvina Kleina. W wiosennej kamapnii autorstwa Stevena Meisela, grupa młodych modeli i modelek wije się na kanapach, obejmuje i całuje, będą tylko w spodniach CK.
Anna Jagodzińska, Anna Selezneva, Natasha Poly, Edita Vilkeviciute i Naty Chabanenko oraz Danny Schwarz, Carson Parker, Mikus Lasmanis i Vladimir Ivanov zostali sfotografowani w dwuznacznych sytuacjach. Skojarzenia same się nasuwają...
I choć po raz pierwszy w swojej historii firma zrobiła też dwa spoty filmowe reklamujące jeansy do amerykańskiej telewizji, pruderyjna komisja etyki zabroniła ich emisji w obawie przed szkodami, jakie mogą wyrządzić młodym ludziom. Zakaz objął nawet zwykle liberalne sieci telewizji kablowej i wyświetlanie w godzinach nocnych.
ONE ŁECHCZĄ NASZE POTRZEBY
W sumie nie ma co się dziwić, ponieważ nakręcone jakby kamerą z ręki filmiki wyglądają niezwykle realistycznie i rzeczywiście łechczą naszą potrzebę podglądania.
Początkowo firma nie miała zamiaru reagować na ataki, w końcu jednak wymieniła uliczne billboardy w Soho na zwykłe zdjęcia Doutzen Kroes w bikini.
Francisco Costa, projektant linii damskiej CK była zaszokowany reakcją władz na reklamy. "To Nowy Jork! To XXI wiek" – powiedział oburzony i jednocześnie rozczarowany pruderią Amerykanów.
We Francji, Niemczech i Hiszpanii reklama będzie puszczana w nieocenzurowanej wersji.
Obejrzyj kontrowersyjną reklamę i osądź czy rzeczywiście trzeba było ją cenzurować:
p
__________
NIE PRZEGAP:
>>> "Nie powtórzyłabym sesji do Playboya"
>>> Zobacz zdjęcia, które ocenzurował Facebook
>>> Najgłupsze miejskie legendy o seksie