Lacoste znamy z polówek, sportowych spodenek i tenisówek. Małe logo z krokodylkiem znajduje się bardzo wysoko na liście rozpoznawalnych światowych logotypów.
SPOD ZNAKU KROKODYLKA
Firma postanowiła jednak pobawić się swoim wizerunkiem i zdystansować się do swojej historii. Wypuściła na rynek linię Fresh Fruit, w której główną ozdoba są owoce i sporej wielkości krokodyle.
Kot by pomyślał, że krokodyle lubią truskawki? Tak jednak z całą powagą twierdzi firma, która w linii Strawberry Lacoste umieściła taki rysunek na białej, sportowej torebce.
Dodatkową ozdobą tej edycji jest kolorowy breloczek. Biała torba z dodatkiem czarnych elementów, wyprodukowana z materiału PCV jest przede wszystkim nieprzemakalna, co ma znaczenie, gdy zabierze się ja na plażę. Ma dwie rączki i regulowany pasek, który można odpiąć. Jest pojemna, ma 42 centymetry wysokości i 36 szerokości. Z przodu ma dodatkową kieszeń zapinaną na suwak, na komórkę, bilety czy chusteczki higieniczne.
Torbę można kupić tutaj, przez Internet: lub przywieźć jako trofeum z wakacyjnej podróży. Takie polowanie na grubego zwierza na pewno można uznać za owocne!
_________________________________
NIE PRZEGAP:
>>> Horodyńska i Malinowska chwalą styl... Dody
>>> Zwiąż mnie, tylko mocno...
>>> Piramidy, marmurki i tureckie sweterki