Ubrania z metką Paprocki & Brzozowski do tej pory mogły nosić tylko osoby z raczej zasobnym portfelem. Projektanci uwielbiają tworzyć indywidualne suknie w pojedynczych egzemplarzach, najlepiej dla sławnych kobiet z osobowością. W ich kreacjach chodzą m.in.: Kora, Magdalena Cielecka i Joanna Brodzik.
Teraz jednak wszystkie Polki będą mogły pozwolić sobie na ich ciuchy. Przebojowy duet rozpoczął bowiem współpracę z marką Reserved. Już niebawem w sklepach pojawią się ubrania z metką P&B i będzie je można kupić po przystępnych cenach.
Miejmy nadzieję, że projekty dla Reserved będą równie udane jak utrzymana w klimacie lat 60. kolekcja Blow Up, nawiązująca do słynnego filmu Michelangelo Antonioniego - "Powiększenie". Projektanci zaproponowali w niej swoiste połączenie tradycji z współczesnością. Proste, geometryczne linie skontrastowali z rzeźbiarskimi, romantycznymi marszczeniami, a delikatne szyfony i połyskliwe welury zestawili z jedwabną taftą i błyszczącymi cekinami.
Dzięki współpracy z Reserved Paprocki & Brzozowski wpiszą się w światowy trend przenikania się masowej mody z wielkim krawiectwem. Dla sieci H&M projektowali już tacy mistrzowie jak Karl Lagerfeld i Roberto Cavalli (kolekcja będzie dostępna od 8 listopada), zaś Stella McCartney jest stałą projektantką Adidasa.
Poza tym współpraca z Reserved to dla Marcina i Mariusza szansa na zaistnienie za granicą. Kolekcja będzie bowiem dostępna w sklepach RE w całej Europie.
Topowi polscy projektanci wzorem największych mistrzów krawiectwa zaczynają współpracować z sieciówkami. Duet Paprocki & Brzozowski zaprojektuje damską kolekcję dla marki Reserved.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama