Stawką były naprawdę wielkie pieniądze. W ubiegłym roku Alicja Bachleda-Curuś zarobiła na reklamie jednego z szamponów około pół miliona złotych. Jak jednak dowiedział się Fakt, producent znalazł już następczynię góralki. Nową twarzą firmy została Marta Żmuda Trzebiatowska!
Alicja przez cały poprzedni rok reklamowała szampony, występując w telewizyjnych spotach i zdobiąc billboardy.
Ale to już przeszłość. O tym, że aktorka straciła intratny kontrakt, „Fakt” pisał na początku grudnia. Ponoć kampania z góralką nie przyniosła takich zysków, jakich spodziewali się reklamodawcy. I tak aktorce przeszło koło nosa 500 tysięcy złotych, które zasiliłyby jej konto, gdyby firma przedłużyła z nią umowę na kolejny rok.
Teraz już wiadomo, że miejsce byłej ukochanej Colina Farrella zajęła Żmuda Trzebiatowska. Dlaczego akurat ona? – Wybór wydaje się oczywisty. Trudno nie zwrócić uwagi na tak urodziwą kobietę. Marta jest jedną z najpiękniejszych polskich aktorek, a o takich włosach jak jej marzy wiele pań. Do tego jest naturalna, co idealnie wpasowuje się w wizerunek naszych produktów – zdradza „Faktowi” jedna z osób pracujących przy nowej kampanii reklamowej.
Jak się dowiedział tabloid, Żmudzie Trzebiatowskiej udało się podpisać kontrakt od razu na dwa lata. Jego wysokość pozostaje na razie tajemnicą, ale można przypuszczać, że to niebagatelna kwota. Marta ma ostatnio świetną passę. Na ekrany TVN wszedł właśnie nowy serial z jej udziałem, „Julia”. Z kolei pierwsze reklamy z aktorką zobaczymy w lutym. To dla niej znakomity początek roku!