Organizator Men's Day, największej plenerowej imprezy dla mężczyzn, agencja Sound of Music, zaprasza 24 i 25 października wszystkie panie na WOMEN’S DAY.

W Centrum Handlowym Blue City w Warszawie powstanie miasteczko dla kobiet, które kusić będzie mnóstwem atrakcji. Siedem wyjątkowych stref zgromadzi wszystko, co kręci kobiety: pokazy trendów i nowości, degustacje, warsztaty, porady i konsultacje, a przede wszystkim inspirujące spotkania z wyjątkowymi kobietami. A to wszystko w podziemnym labiryncie i zmysłowej oprawie.

Reklama

TAM MĘSKIE OKO NIE SIĘGNIE

Lokalizacja Miasteczka WOMEN’S DAY została dość przewrotnie wybrana. Miasteczko dla kobiet – niemal raj, powstanie bowiem… pod ziemią! Ukryty przed męskim okiem podziemny parking CH Blue City zupełnie zmieni swój wygląd - wyłożony wykładziną, udekorowany kolorowymi tkaninami i klimatycznie oświetlony, stworzy swoisty labirynt pełen tego, o czym marzą kobiety.

Podczas WOMEN’S DAY atmosferę dopełnią także odpowiednie zapachy, muzyka, a nawet smaki - ilustrujące poszczególne strefy. Przewodnikiem po miasteczku będą zatem… zmysły. Zapraszamy do stref: Truskawki (LOVE), Soczystej Pomarańczy (PODRÓŻE), Świeżej Cytryny (GADŻET), Kwiatu Wanilii (LUKSUS), Zielonej Herbaty (ZDROWIE I URODA), Kropli Wody (FITNESS), Ziarna Kawy (CAFE & BAR).

Uczestniczki WOMEN’S DAY zastaną miasteczko wypełnione po brzegi. Pokazy tańca, mody, prezentacje nowości produktowych, indywidualne konsultacje z dietetykami, porady stylistów, pokazy fitness i prezentacje mody sportowej, szkolenia i warsztaty z negocjacji, obowiązujące trendy w modzie biznesowej, sztuka savoir-vivre i wiele, wiele innych.

______________________________________________________________________________

Z soboty na niedzielę - nie lada gratka. Fantastyczne after party – WOMEN’S NIGHT. Bilety na WOMEN’S DAY kosztują 25 złotych za dzień. Więcej informacji znajdziecie na: www.womensday.pl