Ich współpraca rozpoczęła się już na początku tego roku, gdy Scarlett poproszono o użyczenie twarzy kosmetykom D&G. Wtedy Stefano Gabbana powiedział: "Scarlett jest bardzo pewna siebie. Jest piękna, ale też wyluzowana. Bardzo w stylu D&G".
NIE MA NIKOGO LEPSZEGO
Dlatego nic dziwnego, że ponowili propozycję przy lansowaniu swoich nowych perfum "Rose The One" – nawet sama nazwa pasuje do Scarlett, która jest rzeczywiście świeża jak róża i jedyna w swoim rodzaju.
Nowy zapach ma być połączeniem owocowych nut czarnej porzeczki, różowego grejpfruta, mandarynki oraz kwiatowych - lilii wodnej, peonii, drzewa sandałowego, piżma, wanilii oraz róży. Będą to tajemnicze, zmysłowe i kobiece perfumy.
Martwi nas tylko fakt, że Scarlett tak często farbuje teraz włosy – z ciemnego brązu do rudości i zaraz potem znów na blond. Coś nam się wydaje, że po tej ilości zabiegów fryzjerskich, do reklamy szamponu do włosów nikt jej nie zatrudni. Tu więc nie zastąpi Penelope Cruz jak w kampanii Mango.
Zapach pojawi się w perfumeriach we wrześniu.
___________________
NIE PRZEGAP:
>>> Od ładnej ekspedientki sukienki nie kupię!
>>> Zobacz najseksowniejsze gwiazdy w bikini
>>> Czego wstydzą się kobiety