Są tacy, którzy mówią, że Brzydula Betty czyli postać grana przez Amerikę Ferrerę w popularnym serialu amerykańskim o tej samej nazwie, ma jednak swój styl. Specyficzny, kiczowaty, pozornie niepasujący do niczego co znamy z magazynów mody, ale oryginalny.

Reklama

ORYGINALNOŚĆ NADAL W CENIE

A charakterystyczność jest dziś wartością na wagę złota, ponieważ firma Diet Coke zaproponowała serialowi wypuszczenie butelek napoju wzorowanych na zawsze źle ubranej postaci serialowej. Na dodatek do zaprojektowania go zatrudniła najbardziej znaną stylistkę świata, Patricię Field, wielbioną niemal bezkrytycznie od czasu wykreowania przez nią Carrie Bradshaw z "Seksu w wielkim mieście".

p



Stylistka wymyśliła bazę: wzór w różowe, leopardzie cętki. Do każdej butelki dodawany jest jeszcze zestaw naklejek – ubranek, żeby ten kto kupi colę, mógł na własną rękę wypróbować kiczowate i gryzące się wzory, które codziennie nosi Betty. Podobno w zestawie znajdzie się też słynne poncho…

Limitowana kolekcja Diet Coke dostępna będzie tylko w domach towarowych Selfridges w Wielkiej Brytanii w cenie 1,29 funta.

______________________________________

NIE PRZEGAP:

>>> Wielka manifestacja kobiecości
>>> Czy Kate Moss chwyci za mikrofon?
>>> Nasza Ania najbardziej wpływowa na świecie